کیف دوشی تک سگک

نوع محصول : اکسسوری
زیر دسته محصول : کیف دوشی زنانه

چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی دارای برتری‌هایی است. این موارد عبارت‌اند از:

صرفه اقتصادی: چرم مصنوعی معمولاً ارزان‌تر از چرم طبیعی است.

دوام: چرم مصنوعی بسیار بادوام‌تر از نوع طبیعی است. این خاصیت باعث می‌شود که چرم مصنوعی در برابر خراش‌هایی که چرم واقعی نمی‌تواند آن‌ها تحمل کند، مقاومت کند.

تعمیرات کم: مواد چرم مصنوعی معمولاً می‌تواند با یکپارچه و آب گرم تمیز شوند. برخلاف چرم واقعی، رطوبت را در خود نگه نمی‌دارد، بنابراین مواد چرم مصنوعی پوسته‌پوسته و یا ترک‌خورده نمی‌شود. برخی از چرم‌های مصنوعی جدید عملکردی دارند که می‌توان لکه‌های جوهر، مایع و مواد غذایی را تنها با یکپارچه خشک از روی آن‌ها پاک کرد.

کیفیت طبیعی: چرم مصنوعی با اصلاح دانه، رنگ و بافت، اصلاح شده و بهبود یافته است تا یک ظاهر بصری عالی و با کیفیت چرم طبیعی را دارا باشد.

ظاهر با ثبات و مقاوم: چرم مصنوعی یک ظاهر یکنواخت دارد.

مد روز: چرم مصنوعی قابلیت این را دارد که روی آن طرح‌ها را چاپ کرد و انواع متنوعی از بافت‌ها و الگوها را ارائه داد . علاوه بر این، چون پوست مصنوعی یک ماده مصنوعی است، می‌توان رنگین‌کمان رنگ را از جنس آن تولید کرد و محدود به چندرنگ خاص نیست. با استفاده از ویژگی چرم مصنوعی می‌توان قدم‌های امیدوارکننده و رو به جلو در صنعت مد برداشت و همچنین در هنگام طراحی مبلمان داخلی و تجاری آزادی بیشتری به طراحان دکوراسیون داد.

آسان برای کار: برش و دوخت چرم مصنوعی آسان‌تر از چرم طبیعی است. علاوه بر این، جای سوزن معمولاً کمتر جلب‌توجه می‌کند و نخ‌های کرکی با پارچه چرم مصنوعی بیشتر سازگار هستند و یکپارچه می‌شوند.

افزودن نظر

محصولاتی با مشخصات مشابه

کیف کولی کد 124
کیف کولی کد 124
ناموجود
کیف دوشی طرح پوست ماری
کیف دوشی طرح پوست ماری
ناموجود
کیف دستی مینیمال
کیف دستی مینیمال
ناموجود